Alloway, Tracy Packiam
Inés y un misterio en el colegio : un libro sobre el TDAH (Trastorno por déficit de atención e hiperactividad) / texto de Tracy Packiam Alloway ; ilustraciones de Ana Sanfelippo - Boadilla del Monte (Madrid) : SM , D.L. 2020 - 29 p. : il. cor ; 20 cm - (Todos somos especiales) . - Todos somos especiales (SM) .
Na cuberta: Con letra fácil de leer para niños disléxicos
Inés non pode concentrarse: alguén se levou a comida do coello Bóla de Neve e ela só pode pensar en resolver o misterio.
Este libro mostra os retos aos que se enfrontan os nenos con TDAH (trastorno por déficit de atención e hiperactividade) e tamén algunhas das súas calidades especiais para que os comprendamos mellor.
Ademais do conto, inclúe notas, propostas e recomendacións dunha especialista sobre como fomentar o desenvolvemento dalgunhas habilidades en nenos con e sen necesidades educativas especiais.
1º-2º Primaria
9788413185613
Nenos con trastornos por déficit de atención--Contos
Niños con trastornos por déficit de atención--Cuentos
Inclusión
82-93:087.5
Inés y un misterio en el colegio : un libro sobre el TDAH (Trastorno por déficit de atención e hiperactividad) / texto de Tracy Packiam Alloway ; ilustraciones de Ana Sanfelippo - Boadilla del Monte (Madrid) : SM , D.L. 2020 - 29 p. : il. cor ; 20 cm - (Todos somos especiales) . - Todos somos especiales (SM) .
Na cuberta: Con letra fácil de leer para niños disléxicos
Inés non pode concentrarse: alguén se levou a comida do coello Bóla de Neve e ela só pode pensar en resolver o misterio.
Este libro mostra os retos aos que se enfrontan os nenos con TDAH (trastorno por déficit de atención e hiperactividade) e tamén algunhas das súas calidades especiais para que os comprendamos mellor.
Ademais do conto, inclúe notas, propostas e recomendacións dunha especialista sobre como fomentar o desenvolvemento dalgunhas habilidades en nenos con e sen necesidades educativas especiais.
1º-2º Primaria
9788413185613
Nenos con trastornos por déficit de atención--Contos
Niños con trastornos por déficit de atención--Cuentos
Inclusión
82-93:087.5